tisdag 8 november 2011

En stor present från underbara F!

Igårkväll när jag och Milo låg och myste i soffan så passade F på att bege sig iväg för att "handla lite". En timme senare kom han hem med 3 stora paket och han var noga med att jag inte fick komma in i köket från han sa till. Efter ett tag fick jag entra vårt kök och där inne stod det, det barbord med tillhörande stolar som jag så länge velat ha. Hur underbar får man bli? Tydligen var det det sista på lagert så där hade vi lite tur. F hade knutit en fin rosett runt bordsbenet och jag blev så himla glad. Jag tror nog det var den största presenten jag någonsin fått! Resten av kvällen piffade vi till med tavellister, lite böcker och ljus. Tack min underbara för att du är du!




Kvällsmyset fortsatte men nu har lillkillen börjat få ett rejält grepp i sina små fingrar. Får han tag i något så är det riktigt svårt att få loss det från hans händer och när man får tag på mammas hår så känns det. Det spelar nog ingen roll om man har långt eller kort hår för han verkar få tag på det i vilket fall som helst.




Nu tar vi oss ut på morgonwalken innan mormor kommer på besök :)



/ K & M