tisdag 8 november 2011

Fräcka plagg i babyns garderob!

Världens bästa mormor tittade idag in till oss i stan för att fika och gosa. Vi tog en lång och härlig promenad vid Pildammarna och fastnade i ett par affärer på vägen. Först fastnade vi i en leksaksaffär med saker från allt mellan himmel och jord. Så himla fina leksaker att man blir alldeles kär. Jag är väldigt förtjust i prylar som är i lite gammeldags tappning. Jag hittade ett apgosedjur som var virkat i gråbrunt tyg med turkosblåa nyanser, supersöt, kanske en liten julklapp till min skatt? Vi slank även in om Lindex och på barnavdelningen fanns där en del saker som jag bara inte kunde motstå. En randig pyjamas med små söta hjärtan på, två bodys varav en med tryckta hänsle på och en i lite rockigare motiv, två par gulliga babystrumpor och en ny dreggellapp med grå rutor.








Lite höstlöv plockade vi med oss in för att ge pappa lite höstkärlek när han kom hem. Jag klippte ut bokstäver i löven och när F kom innanför dörren så såg han vad vi skrivit till honom i hallen.



Att väva in små små kärleksdetaljer i vardagen tror jag stärker ens förhållande och gör att man inser vad man har. Familjen och kärleken är det viktigaste som finns och jag tar vara på varje minut jag får spendera med de jag verkligen älskar. Mina två killar gör mig så otroligt lycklig varje dag och jag njuter av att dela livet med dem. För alltid vi min fina underbara lilla familj!

/ K & M

Inga kommentarer: